Stále více domácností přechází k ARMEX ENERGY. Stabilní ceny, individuální přístup a výjimečná Zákaznická péče přinesly společnosti meziroční nárůst o tisíce odběrných míst, přišlo 15 800 nových zákazníků.

ARMEX ENERGY se v roce 2024 opět zařadila mezi nejvyhledávanější alternativy k dominantním dodavatelům energií. Zákazníci oceňují nejen férové ceny, ale především lidský přístup, rychlou komunikaci a ochotu řešit věci individuálně. Díky tomu meziročně přišlo k ARMEX ENERGY 15 800 nových zákazníků.

„Zákazníci nehledají jen nejnižší cenu, ale chtějí mít jistotu, že se mají na koho obrátit, když potřebují pomoc. A právě tady se projevuje naše další konkurenční výhoda,“ říká Zdeněk Mráz, obchodní ředitel ARMEX ENERGY.

Spotřeba roste. ARMEX ENERGY patří mezi stabilní dodavatele s rostoucím objemem dodávek

Nárůst odběrných míst se promítl i do vyšší spotřeby. I přes relativně teplou zimu roční dodávka elektřiny a plynu přesáhla v roce 2024 neuvěřitelných 652 GWh.

„Dlouhodobě u zákazníků chceme budovat důvěru. Nabízíme stabilní ceny, srozumitelnou komunikaci a férový přístup. Na rozdíl od jiných dodavatelů aktivně snižujeme ceny a podle aktuálních dat z nezávislých srovnávačů navíc vycházíme nejlevněji,“ doplňuje Mráz.

Zákaznická spokojenost? Priorita číslo jedna

Podle interního průzkumu je 88 % zákazníků spokojeno se službami ARMEX ENERGY natolik, že by ho doporučilo jako dodavatele energií i svým známým či příbuzným. Zákazníci nejvíce oceňují rychlost odezvy, možnost individuálního nastavení záloh a srozumitelné vyúčtování.

„Každé nové odběrné místo bereme jako závazek. Náš tým na Zákaznické lince, online chatbot i webový portál jsou připraveni vyřešit jakýkoliv dotaz – bez zbytečného čekání a přepojování,“ dodává Mráz.