Právě zveřejněné statistiky za rok 2024 operátora trhu OTE, a.s. nás velmi potěšily: počet zákazníků, kteří dali v loňském roce důvěru ARMEX ENERGY, se znovu zvýšil.
Rostoucí důvěru vnímáme jako závazek, který nás motivuje neustále se zlepšovat. V letošním roce proto i nadále pokračujeme ve snižování cen a rozšiřování portfolia našich produktů. Zaměřujeme se rovněž na další zkvalitňování zákaznického servisu a modernizaci služeb.
V ARMEX ENERGY si vážíme každého, kdo nám dal důvěru. Naší prioritou je nabízet výhodné ceny a zajistit, aby komunikace a služby byly pro naše zákazníky co nejjednodušší a nejpříjemnější.
Novinky v zákaznické péči a digitálních službách
Jedním z kroků, který jsme již realizovali, je další navýšení kapacity našeho call centra. Díky tomu se mohou naši zákazníci vždy spolehnout na rychlou a profesionální pomoc. Připravujeme novou mobilní aplikaci, která usnadní komunikaci, změny tarifů, odpočty elektroměrů a bude přinášet aktuální informace a novinky ze světa ARMEX ENERGY přímo do Vašich telefonů.
Další vylepšení chystáme v našem pravidelném zákaznickém newsletteru. Zákazníci se mohou těšit na ještě bohatší obsah, moderní grafiku a ještě více užitečných informací.
Další snižování cen i v roce 2025
I nadále zůstáváme věrni naší filozofii být lídrem ve zlevňování energií. Kdykoli to trh umožní, ARMEX ENERGY je jedním z prvních dodavatelů, kdo přináší výhody svým zákazníkům. Díky vlastním zásobníkům plynu máme jistotu, že dokážeme nabídnout výhodné podmínky a stabilní ceny i v období nejistot na trhu.
Společně s Vámi do budoucnosti
Věříme, že díky neustálému rozvoji a investicím do inovací zůstane ARMEX ENERGY spolehlivým partnerem pro tisíce domácností a firem. Vaši důvěru bereme jako závazek a uděláme vše, abychom ji nezklamali.